افزايش امار وبلاگ

براى اينكه فايل هاي مخفى شده را به حالت قبل برگردانيم، ابتدا بايد كاري كنيم كه تمام فايل هاي مخفي شده را ببينيم تا بتوانيم تغير مورد نظر را روى آن انجام دهيم

يك پنجره باز كنيد از منوى Tools در بالاي پنجره گزينه Folder Options را كليك كنيد.
در پنجره باز شده زبانه View را فعال كنيد.
در ليست پاييني پنجره گزينه show hidden files and folders را فعال كنيد. در نهايت دكمه Ok را كليك كنيد.
بعد از انجام اين مراحل، مي بينيد كه همه فايل هاي مخفي شده نمايان مىشود. روي فايل هاي مخفي شده راست كليك كرده و سپس تيك قسمت Hidden را غير فعال نماييد.




تاریخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد سيدى

گاهى نياز مىشود فايل ها و اطلاعات خود را از ديد ديگران كه به رايانه شما دسترسي دارند مخفى كنيد. براي اين كار مراحل زير را دنبال نماييد:

روي يك فايل يا پوشه كليك راست كنيد و گزينه properties را انتخاب كنيد.

در پنجره اي كه باز مىشود، دقت كنيد زبانه General فعال باشد.

در پنجره اي كه باز مىشود ، تيك گزينه Hidden فعال باشد.

اگر تيك قسمت Read-only را فعال كنيد ، فايل غير قابل ويرايش خواهد شد. براي برگرداندن اين حالت تيك كنار آن را برداريد.
در نهايت دكمه ok را بزنيد.
حال پنجره را ببنديد و دوباره آن را باز كنيد.
فايل مورد نظر مخفي شده است


ارسال توسط محمد سيدى
حتما با وبلاگهایی رو به رو شده اید که راست کلیک را ممنوع کردند و به جای آن یک پیغام ظاهر میشود اگر در این صفحات احتیاج ضروری به راست کلیک داریدبه روش زیر عمل کنید

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد سيدى
HyperTerminal  برنامه اي است كه توسط آن مي توانيد با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نياز به اينترنت) فايلهايي را از هر نوع به دوستانتان ارسال و يا از آنها فايلهايي را دريافت نماييد.

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد سيدى

ایجاد سیستم یکپارچه امنیتی : با رعایت همه نکات زیر امنیت سیستم شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت :

1 ) Active نمودن ویندوز به منظور به روز رسانی ودریافت ونصب خودکار آخرین سرویس پک ها . دقت کنید مسئله بالا از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است ولی کسی به آن توجه ندارد .

 

2 ) تهیه Backup از فایلها و برنامه های حساس ( در موارد خاص تهیه پشتیبان در چند Hard Disk به صورت لحظه به لحظه و آنی )

 3 ) استفاده از برنامه های AUTO RECOVER - این قبیل برنامه ها در صورت صدمه دیدن ویندوز و یا پاک شدن فایلها قادر به بازگرداندن اطلاعات و بازگشت به حالت قبل هستند.

 4 ) استفاده از آنتی ویروس AntiVirus وSpy Sweeper و فايروال مناسب و قوی و از آن مهمتر UPDATE روزانه و مرتب آنها  داشتن آخرین نسخه آنتی ویروس موجود در بازار قادر به حل مشکل شما نیست . عمده مشکلات را ویروسهای جدید ایجاد میکنند و تنها راه شناسائی و از بین بردن آنها آپدیت روزانه آنتی ویروس میباشد .

 5 ) استفاده از ویرژال درایو ( Virtual Drive ) - ویرژال درایو قادر است اطلاعات شما را از خرابی و صدمات ویروس همچنین سرقت اطلاعات تا حدود زیادی ایمن نگاه دارد زیرا در این حالت اطلاعات کد گذاری ( Encrypt ) شده و به صورت غیر مستقیم روی هارد ذخیره می گردند ( نکته : هرگز از برنامه هایی چون Folder Guard و ... استفاده نکنید چون این برنامه ها تا زمان فعال بودن سیستم عامل امنیت فایلهای امنیت شما را به صورت نسبی حفظ می کنند) پس همواره جز درایو سیستم عامل کل هارد دیسک را به صورت یک جا به یک یا چند درایو مجازی تبدیل کنید .  

7 ) همواره پسورد های خود را تغییر دهید و همه نکات امنیتی را در انتخاب پسورد رعایت کنید .

 6 ) استفاده از حساب کاربری GUEST

 8 ) استفاده از .Screen Lock , Security Administrator و ... جهت ایجاد محدودیت های بیشتر در ویندوز

 9 ) استفاده از اکتیو کارت ( Active Card ) جهت اجازه دسترسی به اطلاعات حساس

 10 ) تبدیل فایل سیستم به NTFS

 11 ) کنترل PROSSES و ایجاد TASK LIST همچنین محدود سازی کاربران در ایجاد و حذف TASK ها

 12 ) بالا بردن امنیت در Internet Explorer

 13 ) استفاده از برنامه های Auto-Protect و System Works قوی برای چک کردن سیستم هانند Norton System Works


مراحل ایجاد و حفظ امنیت در سیستم به صورت فهرست وار بیان گردید پیاده سازی تمامی مراحل فوق نیاز به تخصص و تبحر دارد و برای کاربران عادی و غیر حرفه ای قطعا غیر ممکن است . در قسمتهای بعد به تفکیک و بطور مفصل به این موارد خواهیم پرداخت .

نظر يادتون نره




تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد سيدى
چگونه ویندوز خود را همیشه سالم نگه دار

حتما تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از نصب يک نرم افزار به هر دليل سيستم عامل و برنامه هاي کاربردي شما آسيب ديده است حتي ممکن ويروسي شدن سيستم و يا پاک شدن چند فايل سيستمي علت بالا نيامدن ويندوز باشد در اين گونه شرايط معمولا گزينه اي جز عوض کردن ويندوز و تمام برنامه هاي آن پيش روي کاربران نمي باشد .

.

براي جلو گيري از وقوع اين حالت استفاده از (GO BACK)بسيار مفيد خواهد بود .همان طور که از نام اين برنامه برمي آيد اين نرم افزار هميشه تنظيمات صحيح ويندوز را به خاطر مي سپارد و در صورت نياز کاربر وارد عمل مي شود با استفاده از اين برنامه ديگر هرگز به فکر عوض کردن ويندوز نباشيد . همچنين اين برنامه مي تواند تمامي فايلهاي پاک شده از سيستم را دوباره بازيابي کند براي استفاده کافيست در زمان بالا آمدن ويندوز کليد Space Bar را فشار دهيد با ظاهر شدن صفحه(GO BACK) شما قادر خواهيد بود سيستم را به حالتي صحيح در گذشته هدايت کنيد. قابليتهاي برنامه و نکات کليدي در استفاده از آن بدين صورت مي باشد :

1)اين برنامه به طور معمول مقدار ده درصد از کل ظرفيت هارد ديسک را براي انجام فعاليتهاي خود اشغال مي کند.

2)اين برنامه داراي خاصيت( Auto-Revert ) مي باشد اين قابليت قادر به بازگرداني اطلاعات به صورت خود کار است .

3)قابليت بازگرداني کل هارد ديسک ( Revert Drive ) اين قابليت امکان بازيابي کل اطلاعات درايو را فراهم مي کند.

4)بوت شدن از فلاپي ديسک اين قابليت سبب بوت شدن کامپيوتر از روي فلاپي مي شود.

5)اين برنامه به صورت خود کار از تمامي درايوهاي سيستم محافظت مي کند و نمي توان در حالت عادي محافظت از سيستم را محدود به درايو خاصي از هارد ديسک کرد . در اين جا به موارد و نکات اصلي در مورد نرم افزار اشاره گرديد لازم به ذکر است اين برنامه داراي جزييات فراواني است که کاربران حتما در زمان استفاده به وجود آن پي خواهند برد .


لینک دانلود NORTON GO BACK با حجم 3.66 مگا بایت :

منبع lar-tarfand.blogfa.com

 


ارسال توسط محمد سيدى

سلام

در ادامه ی قرار دادن لینک دانلود مرورگرهای معروفی چون Opera 11 و Google Chrome امروز دانلود مرورگر قوی FireFox رو براتون میذارم.

با این تفاوت که در دانلود های قبلی لینک مستقیم دانلود رو براتون میذاشتم اما امروز لینک وبلاگ یکی از دوستان رو میذارم تا از اونجا دانلود کنید.دلیل این کار اینه که ایشون در وبلاگشون علاوه بر اینکه لینک دانلود رو قرار دادند توضیحاتی راجع به تغییرات فایر فاکس 4 هم دادند که خالی از لطف نیست با امکانات و ترفندهای این مرورگر آشنا بشیم.

من شخصاً اپرا رو به همه ی مرورگرها ترجیح میدادم اما نسخه ی 4 فایر فاکس که جدیدترین ورژن این مرورگره واقعاً یک چیز دیگست!

برای دانلود لطفاً روی تصویر کلیک کنید:

برای خواندن توضیحات و آموزش هایی به زبان فارسی درباره ی FireFox 4 و همچنین دانلود مرورگر کلیک نمایید.کلبه ی ایرانیان کلبه ی شماست




ارسال توسط محمد سيدى

شاید تا به حال به این فکر کرده اید که: "ای کاش می شد که من با دست می نوشتم (دست خط) و نرم افزار Microsoft Office Word اونو به متن تایپی تبدیل می کرد. اما حیف که نمیشه!!!"

نه، میشه. با این ترفندی که می خوام امروز براتون آموزش بدم می تونین با نوشتن متن با ماوس و یا قلم نوری بر روی Tablet، اونو به محیط آفیس و یا سایر نرم افزارهای ویرایشگر متنی وارد کنین.

 

ابتدا سی دی (یا دی وی دی) حاوی نرم افزار آفیس رو توی رایانه تون بذارین. سپس نرم افزار Word رو باز کنین و از منوهای اصلی بالای پنجره گزینه Tools رو فشار بدین و از منوی باز شده گزینه Speech رو انتخاب کنین. نرم افزار از شما اجازه نصب می خواد که شما با تایید اون به برنامه اجازه میدین که اولین گام رو خودش اتوماتیک بره. بعد با انتخاب گزینه های Next و پشت سر گذاشتن مراحل، پنجره بسته می شه. حالا از منوی Start مطابق تصویر زیر عمل می کنین:

 

 

 

بعد از اینکه در مرحله هشتم کلید Next را فشار دادین، به صفحه ای با عنوان Advanced Customization وارد می شوید. حالا باید در این صفحه به شاخه Office Shared Features برین و روی علامت (+) کلیک کنین. از زیرشاخه نمایش داده شده عبارت Alternative User Input رو پیدا کنین و روی علامت (+) مقابل آن کلیک کنین. بعد گزینه Handwriting رو پیدا کنین و روی اون کلیک کنین تا منویی نمایش داده شود. حالا روی گزینه Run from My Computer کلیک کنین و در نهایت هم کلید Update رو فشار بدین. نرم افزار به صورت اتوماتیک شروع به نصب کردن مورد درخواستی می کند. بعد از اینکه عملیات نصب به پایان رسید نرم افزار Word رو باز کنین و روی کلیک تغییر زبان (موجود در Taskbar ) یعنی کلید [EN]  راست-کلیک کنین و گزینه Restore the Language Bar رو فشار بدین. با این کار یه نواری (اغلب) در بالای محیط آفیس مشاهده میشه. با انتخات زبان صفحه کلید در حالت لاتین (EN) روی گزینه Handwriting کلیک کنین. اگه در نوار زبان مشاهده نکردین از کلید کوچکی که به صورت یه مثلث معکوس هست، (رو نوار زبان) کلیک کنین و از اونجا پیداش کنین. بعد از کلیک بر روی اون یه منویی باز میشه که باید روی گزینه Write Anywhere کلیک کنین. حالا یه پنجره کوچکی نمایش داده میشه که باید بر روی کلیک Text که به صورت حرف T روی یه مکعب هست کلیک کنین. حالا با استفاده از ماوس میتونین متن مورد نظرتنون رو تایپ کنین. برای سرعت و راحتی در عملیات تایپ می تونین از یه Tablet و قلم نوری استفاده کنین. مثل تصویر زیر:

 


 

لازم به ذکر است که در حالت پیش فرض و default این ابزار قابلیت تایپ و پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد و فقط از چند زبان پشتیبانی می کند. ولی نگران نباشید، می تونین افزونه های اون رو از سایت مایکروسافت دانلود کنین. فقط کافیه که در جستجو گر سایت عبارت  Install Persian Language Pack for  Handwriting in Office 2003رو وارد کنین.

همچنین از این ابزار در سایر برنامه های ویرایش متن تحت فعالیت ویندوز می تونین استفاده کنین.( مانند Notepad و PhotoShop و WordPad و... )

موفق باشید...

 




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

شاید شما هم مثل من خوشتون نیاد که در صفحه کار ویندوزتون، پنجره زیاد باشه. و بخوان در یک لحظه تمام پنحره ها به غیر از یک پنجره به حالت Minimize برن. شما مجبور نیستین که تمام پنجره ها رو یکی یکی Minimize کنین. فقط کافیه که روی نوار عنوان هر پنجره کلیک کرده و یه کمی پنجره رو تکون بدین. به محض اینکه این کار رو کردین، تمام پنجره ها به غیر از اون پنجره به حالت Minimize میرن.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

شاید شما هم برای اولین بار از ویندوز Seven (7) استفاده می کنین و یا قصد استفاده از این ویندوز را دارین. برای همین توصیه می کنم که این مطلب رو قبل از تعویض ویندوز خوب بخونین و به خاطر داشته باشین.

برای ایجاد Internet Connection در ویندوز 7 کافیه که در قسمت Search Box منوی Start (نواری در پایین منوی استارت که توی اون عبارت "Search Programs and files" نوشته شده) عبارت "Connection" رو تایپ کنین. بعد از نتایج بدست آمده، گزینه "Set up a Connection or Network" کلیک کنین و گزینه "Connect to the Internet" کلیک کرده و Next را فشار دهید. حالا نوع سیستم اتصال به اینترنت خود را انتخاب کرده و بعد از فشار دادن Next، شروع به پر کردن اطلاعات کرده و کلیک Connect را فشار دهید.

با یک تفاوت در این ویندوز و ویندوز XP، آیکون Connection ایجاد شده در بخش کنار ساعت، اگه روی آیکونی که یه علامت × قرمز رنگ داره کلیک کنین، قرار میگیره.

اگه خواهان این هستین که چطوری میشه اون آیکون رو مثل ویندوز XP در دستکتاپ Shortcut کرد، پست بعدی وبلاگ را هم نگاه کنین.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

اگه شما هم نمی دونین که چطوری میشه مثل ویندوز XP، Shortcut آیکون Internet Connection رو به دسکتاپ اضافه کرد، این مطلب رو تا آخر بخونین.

برای این کار وقتی وارد محیط Control Panel میشین، در نواری که در سمت بالا و راست پنجره قرار داره (توی اون عبارت "Search Control Panel" نوشته شده)، عبارت "Network" رو وارد کنین. حالا از لیست نمایش داده شده، گزینه "View network Connections" رو پیدا کرده و روی اون کلیک کنین. در پنجره باز شده، روی آیتم مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Create Shortcut رو فشار بدین و در نهایت تایید کرده و پنجره ها را ببندید.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

یکی از زیبایی های ویندوز 7 در این است که Themeهای زیبا و متنوعی داره. برای تعویض Theme، باید در فضای خالی دسکتاپ راست کلیک کرده و روی گزینه "Personalize" کلیک کنین. در قسمت اصلی پنجره ظاهر شده (در وسط پنجره) Theme مورد نظر خودتون کلیک کنین. به محض کلیک کردن، قالب بندی صفحه نمایش و دسکتاپ تغییر خواهد کرد.

به توضیح سایر گزینه ها و امکانات موجود در این پنجره در مطلب خواهم پرداخت. لطفا اونو هم از دست ندین.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

Desktop Background:

اگه وارد این بخش بشین، شما می تونین هر تصویری رو می خوایین، کلیک کرده و به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ کنین. اگه مایل هستین، هر تصویری رو که می خوایین تیک زده و اونهایی رو هم که نمی خوایین تیکشونون بردارین و از لیست کشویی "Change picture every:" مدت زمان دلخواه برای تعویض اتوماتیک تصویر پس زمینه دسکتاپ (بر حسب دقیقه) را انتخاب کنین. و در نهایت کلید "Save changes" را کلیک کنین.

Window color:

اگه وارد این بخش بشین، شما می تونین رنگ پنجره ها و نوار Taskbar و برخی از جاهای دیگر ویندوز رو تغییر بدین. از لیست رنگ های موجود، یکی را انتخاب کنین. مشاهده خواهید کرد که رنگ پنجره ها عوض شد. اگه گزینه "Enable transparency" رو تیک بزنین، به پنجره ها قابلیت شیشه ای شدن رو دادین. یعنی پشت پنجره ها دیده میشن. و اگه نوار لغزنده رو بیشتر و یا کمتر کنین، میتونین این قابلیت را تنظیم کنین.

Sounds & Screen saver:

با این گزینه میتونین تمام صداهای ویندوز رو تنظیم کرده و به حالت دلخواه خود در بیارین. و برای دسکتاپ خود یک محافظ صفحه نمایش انتخاب کنین.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

شاید شما هم از اندازه بزرگ آیکونها در ویندوز 7 در ابتدا خوشتون نیاد. با این ترفند می تونین اندازه اونهارو به شکل دلخواه در بیارین.

فقط کافیه که کلید CTRL صفحه کلید رو نگه دارین و Wheel ماوس (چرخدنده وسط ماوس) رو بچرخونین. وقتی که به اندازه دلخواه رسید، می تونین رها کنین.

این کار در سایر پنجره ها و برنامه های ویندوز هم کاربرد داره. یعنی مثلا هر پنجره ای رو باز کردین، می تونین با این روش، آیکونهای اون پنجره رو بزرگ و یا کوچک کنین.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

در این ترفند قصد دارم بهتون یاد بدم که چطوری میشه تمام پنجره های باز ویندوز رو مشاهده کرد و یکی رو به عنوان پنجره کاری انتخاب کرد.

در محیط ویندوز 7 میشه تمام پنجره های باز رو مرور کرد و به یکیشون منتقل شد. برای این کار کلید Windows رو نگه داشته و Tab را فشار دهید. خواهید دید که تمام پنجره های باز به نمایش در می آیند و با فشار مجدد کلید Tab می تونین تمام پنجره ها رو ببین و وقتی کلید Windows رو رها کردین، به اون پنجره منتقل میشین. شاید بگین که " خب، این ترفند به چه دردمون میخوره؟؟؟ ". باید بگم که این ترفند باعث افزایش سرعت کاربر رایانه شده و در وقت کاربران (به خصوص کاربران حرفه ای) صرفه جویی میشه.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.




ارسال توسط محمد سيدى

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



بازدید :

نمايش قيمت سايت